Швидка доставка по всій Україні. Зручні способи оплати.
Доставка до дверей
Швидка доставка кур'єром прямо до ваших дверей
Безкоштовна доставка від 3000 ₴
У відділення або поштомат
Найпопулярніший спосіб доставки по всій Україні
Безкоштовна доставка від 3000 ₴
Економна доставка
Доступна доставка у найвіддаленіші куточки України
Безкоштовна доставка від 3000 ₴
Продаж товарів здійснюється тільки особам старше 18 років.
При замовленні від 3000 ₴ - безкоштовна доставка Новою Поштою чи Укрпоштою.
Приймання замовлень: цілодобово на сайті. Обробка та доставка: Пн-Нд з 10:00 до 20:00.
У разі виявлення несправності одноразової електронної сигарети Elfbar, покупець має право звернутися з питанням повернення або обміну товару згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Водночас важливо розуміти, як коректно визначити брак, а також дотримуватися правил експлуатації пристрою, щоб уникнути відмови в гарантійному обслуговуванні.
Основними ознаками заводського браку можуть бути:
Перед погодженням на обмін або повернення, усі пристрої проходять перевірку представником компанії. Зокрема, здійснюється розкриття корпусу з метою перевірки наявності рідини в резервуарі. Якщо резервуар порожній, це означає, що пристрій був повністю використаний і не підлягає поверненню чи заміні.
Електронні сигарети Elfbar мають обмежений ресурс — заявлену кількість затяжок, розраховану на середню інтенсивність використання. Якщо пристрій використовувався неправильно (наприклад, затяжки були надто глибокими або частими — як при курінні кальяну), рідина може вичерпатися швидше, що призведе до передчасного виходу пристрою з ладу. Такі випадки не вважаються гарантійними.
Якщо ви виявили у пристрої ознаки браку, будь ласка, зверніться до служби підтримки компанії у зручний для вас спосіб за допомогою Viber або Telegram менеджера: @support_elfbar_ua (+380***). Спеціаліст надасть інструкції для оформлення обміну або повернення.
Ви можете обміняти або повернути товар, якщо:
Усі витрати, пов'язані з поверненням товару неналежної якості, компенсуються компанією. Повернення/обмін здійснюється через перевізника «Нова Пошта» або «Укрпошта».
Гроші повертаються тим же способом, яким була здійснена оплата на банківську картку або рахунок протягом 3-5 банківських днів після отримання товару.
Якщо вам потрібна допомога з оформленням повернення або додаткова консультація — звертайтесь у службу підтримки за допомогою Viber або Telegram менеджера: @support_elfbar_ua (+380***), ми завжди готові допомогти.